Pogoji poslovanja
Pogoji poslovanja spletne trgovine www.grandevita-shop.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), priporočili gospodarske zbornice Slovenije, splošnih kodeksov elektronskega poslovanja in z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT).

Pogoji poslovanja določajo pogoje uporabe spletne trgovine www.grandevita-shop.si, ki jo upravlja podjetje Grandevita d.o.o., Jalnova ulica 49, 1000 Ljubljana. (v nadaljevanju “ponudnik”).

Spletna trgovina omogoča nakup prehranskih dopolnil in kozmetike podjetja Grandevita d.o.o.. Uporabnik spletne lekarne je posameznik, ki izpolni registracijski obrazec in si s tem pridobi geslo za vstop v spletno trgovino in pravico do nakupa. Kupec je uporabnik, ki preko spletne trgovine opravi nakup.

Ponudnik se zavezuje, da bodo kupcu vselej dostopne naslednje informacije:

  • podatki o identiteti Trgovca (predvsem firma in sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana);
  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s Trgovcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
  • informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
    način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
  • informacije o načinu plačila;
  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
  • informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;
  • informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi Trgovca za stike z uporabniki.

Ponudba in cene

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira. Zato lahko pride tudi do napak. Prosimo, da nas o njih obvestite na email: info@grandevita.si. Skušali jih bomo čim hitreje odpraviti.

Kljub izjemnemu trudu pri zagotavljanju najbolj ažurnih in točnih podatkov ponudnik ne izključuje možnost napačnega podatka o ceni ali dobavljivosti. V teh redkih primerih ali v primerih, ko se cena oz. status dobavljivosti pri dobavitelju spremeni med samo obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa oziroma mu ponudil najboljšo možnost rešitve situacije.

Vse akcije in popusti, objavljeni na spletni trgovini Grandevita, veljajo izključno za nakup oziroma naročila po spletu.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku potrditve naročila s strani ponudnika (v trenutku prejema elektronskega sporočila “Naročilo sprejeto”).

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave (glej točko 3).Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine.

Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kljub izjemnim naporom, da bi Trgovec zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen.

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik (podatki v profilu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, ki je lastnik plačilne kartice,
  • po oddaji naročila ni možna sprememba vsebine naročila oziroma končnega zneska naročila, razen v posebnih primerih, ki jih določi ponudnik.

Plačilo naročenih izdelkov

Naročene izdelke na www.grandevita-shop.si lahko plačate:

  • S kreditno oz. plačilno kartico (Eurocard/Mastercard).
  • Po predračunu na TRR.
  • S kartico ali gotovino ob prevzemu paketa.

Varstvo potrošnikov

V tem poglavju pogojev poslovanja je potrošnik tista fizična ali pravna oseba, ki pridobiva in uporablja izdelke za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. V preostalih poglavjih sta v izrazu kupec upoštevana kupec in potrošnik. 

Podjetje Grandevita deluje v skladu z veljavno zakonodajo in v vsakem trenutku skrbi za uporabnike in kupce. V morebitnih sporih si po svojih najboljših močeh prizadeva za sporazumno rešitev. Vsako morebitno pritožbo lahko kupec naslovi na objavljene kontakte.

Vračila

Uporabnik (kupec) ima pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov Trgovcu kontaktira prek elektronskega naslova info@grandevita.si in sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov Trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni uporabnika (kupca), je strošek vračila izdelkov Trgovcu.

Kupljene izdelke je treba vrniti Trgovcu nemudoma oziroma najkasneje v roku 14-ih dneh od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu nepoškodovane, v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec).

Za vrnjene izdelke Trgovec uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek.

Trgovec vse izdelke pred pošiljanjem skrbno zapakira v škatlo za dostavo. Vsi izdelki so pred pakiranjem nepoškodovani, natančno pregledani in v originalni embalaži.

Šteje se, da sta sporočilo o odstopu oz. izdelek poslana pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Pri nakupu na daljavo lahko trgovec zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler uporabnik (kupec) ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če Trgovec ponudi možnost, da sam prevzame vrnjeno blago.

V primeru nedobavljivosti že plačanega izdelka ali v primeru iz prejšnjega odstavka, lahko potrošnik ali kupec, ki je registrirani uporabnik spletne strani www.grandevita-shop.si izbere možnost dobropisa (bonusa) v višini že plačanega zneska, ki ga lahko porabi za prihodnji nakup v spletni trgovini kot registriran uporabnik.

OBRAZEC za uveljavljanje pravice potrošnika do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo.

Reševanje stvarnih napak

Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kupec mora Trgovca obvestiti in podati natančen opis napake na info@grandevita.si najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Trgovec ne odgovarja za napake, ki se pojavijo po 2 letih od nakupa. Kupec mora trgovcu omogočiti pregled izdelka. Če uporabnik (kupec) reklamira izdelek v prvih šestih mesecih od prevzema izdelka, mora Trgovec dokazovati, da je reklamacija uporabnika (kupca) neupravičena, torej da izdelek nima napake. Če uporabnik (kupec) reklamacijo vloži po preteku šestih mesecev od prevzema izdelka, mora obstoj napake dokazovati uporabnik (kupec) sam.

Uporabnik, ki je pravilno obvestil Trgovca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

Odločitev, katerega od jamčevalnih zahtevkov bo uveljavljal je izključno na strani potrošnika in ni vezana na nikakršen vrstni red uveljavljanja le-teh. Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora Trgovec čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi uporabnikovi zahtevi. Trgovec mora pisno odgovoriti uporabniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

Garancija na zadovoljstvo

Zavezali smo se najvišjim etičnim standardom pri poslovanju in zaščiti potrošnikov, kar predstavlja tudi naša 100-odstotna garancija na zadovoljstvo.

Izdelki, ki imajo garancijo na zadovoljstvo so vidno označeni v spletni trgovini. Če z nakupom uporabnik (kupec) ni zadovoljen, mu trgovec v 30 dneh od datuma uveljavljanja garancije na zadovoljstvo kupnino v celoti povrne. Edini strošek, ki zaradi uveljavljanja garancije na zadovoljstvo bremeni uporabnika (kupca), je strošek vračila izdelkov Trgovcu.

Garancija na zadovoljstvo velja 30 dni od dneva nakupa, za izdelke v količini uporabe ene osebe v časovnem razponu enega meseca. Uporabnik (kupec) lahko dobi povrnjen denar tudi za paket, namenjen večmesečni uporabi, vendar mora izdelke, ki jih še ni porabil vrniti Trgovcu nepoškodovane, v originalni embalaži in količini, vključno z embalažo porabljenih izdelkov, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec).

Garancijo na zadovoljstvo je možno uveljavljati samo z originalnim računom uporabnika (kupca).

Kupec (uporabnik) ne more več uveljavljati garancijo na zadovoljstvo več kot enkrat letno za enak izdelek. Uporabnik lahko v roku enega leta uveljavlja največ tri garancije na zadovoljstvo za različne izdelke.

Trgovec jamči, da bo izdelek brezhibno služil svojemu namenu, če se kupec ravna po danih navodilih in to je osnova za uveljavitev garancije na zadovoljstvo.

Trgovec bo kupnino povrnil najkasneje v 30 dneh na vaš bančni račun, ki ga zato v svojem zahtevku uporabnik (kupec) navede.

Dostava

Trgovec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Trgovec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje.

V primeru vidne poškodbe embalaže, ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec nato sprožiti postopek reklamacije pri ponudniku.

Rok dobave blaga je v roku 5 dni.

Izdelke dostavljata GLS Slovenija in Pošta Slovenije. Trgovec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje.

Ob dostavi vas bo poklical dostavljavec in se z vami dogovoril za prevzem paketa.

Dostava izdelkov je omejena na Slovenijo.

Strošek dostave prek GLS in pošte Slovenije

Strošek dostave je odvisen od zneska naročila:

  • pri naročilu do 50 € je strošek dostave 3,90 €
  • pri naročilu nad 50 € je dostava brezplačna.

Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo.

Čas dostave znaša 5 delovnih dni.

Stranka lahko odkupnino za izdelke prek GLS Slovenija po svoji izbiri poravna tudi s plačilnimi karticami preko POS terminala, ki ga ima kurir pri sebi. Pri poravnavi odkupnine s POS terminalom se stranki zaračuna provizija v vrednosti 1,5% in DDV, ki jo GLS Slovenija zaračuna v imenu banke ponudnice storitve plačevanja preko POS terminala.

Varnost

Trgovec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbijo pooblaščeni spletni sistemi. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku Trgovca.

Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

Odgovornost


Grandevita ni odgovorna za posledice uporabe izdelkov, kupljenih preko spletne trgovine, ki nastanejo zaradi uporabe, ki ni v skladu z navodili za uporabo teh izdelkov.

Vsebine na spletni strani so za informativno in izobraževalno rabo ter niso mišljene kot nadomestek za zdravniško posvetovanje. O uporabnosti naših nasvetov in predlogov svetujemo, da se kupec glede na svoje zdravstveno stanje posvetuje s svojim osebnim zdravnikom.

Ponudnik deluje v skladu z veljavno zakonodajo in v vsakem trenutku skrbi za uporabnike in kupce. V morebitnih sporih si po svojih najboljših močeh prizadeva za sporazumno rešitev. Vsako morebitno pritožbo lahko kupec naslovi na objavljene kontakte.

Ponudnik Grandevita se po svojih najboljših močeh trudi zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov na spletni trgovini, a se lahko kljub temu zaradi specifike poslovanja spletne trgovine, dostava ali cena spremenijo v tako kratkem času, da podatkov na spletni strani ni mogoče popraviti. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila oziroma sporazumno rešitev.

Na morebitne napake nas lahko uporabniki v kateremkoli trenutku opozorijo, za kar jim bomo v podjetju Grandevita iskreno hvaležni.

Pritožbe in spori

Podjetje Grandevita spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po vseh močeh se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@grandevita.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov.

V skladu z zakonskimi normativi podjetje Grandevita ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga lahko potrošnik sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).

Podjetje Grandevita kot ponudnik, ki se ukvarja s prodajo preko spleta na območju RS, objavlja na svoji spletni strani povezavo do platforme Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov (platforma SRPS). Platoforma je dosegljiva na povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Navedba ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS), Uredbe EU št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Z oddajo naročila v spletni lekarni www.grandevita-shop.si se kupec strinja s splošnimi pogoji poslovanja.

Učinki uporabe izdelka se lahko razlikujejo pri posameznikih in lahko odstopajo od opisanih na spletni strani. Naši izdelki niso namenjeni preprečevanju ali zdravljenju katerekoli bolezni ali resnih obolenj.

Back to Top
Nakupovalna košarica
Zapri

V košarici ni izdelkov.